ocena przesłanek upadłości konsumenckiej klienta, w tym braku winy umyślnej i rażącego niedbalstwa klienta w doprowadzeniu się (pogłębieniu) do stanu niewypłacalności;
sporządzenie wniosku o ogłoszenie upadłości konsumenta bądź przedsiębiorcy, którzy chce zostać konsumentem, aby skorzystać z dobrodziejstwa upadłości konsumenckiej;
reprezentacja klienta na etapie rozpoznania przez sąd upadłościowy wniosku o ogłoszenie upadłości, w tym gromadzenie i przesyłanie do sądu upadłościowego brakujących dokumentów oraz indywidualne przygotowanie klienta do rozprawy sądowej;
reprezentacja klienta na etapie właściwego postępowania upadłościowego po ogłoszonej upadłości konsumenckiej, w tym obsługa kontaktów z syndykiem, przygotowanie wniosku o ustalenie planu spłaty wierzycieli bądź wniosku o umorzenie zobowiązań upadłego bez ustalenia planu spłaty, przygotowanie sprawozdań upadłego dla sądu upadłościowego.
sporządzenia projektów umów, przygotowywanie opinii prawnych, sporządzanie pism przedsądowych;
prowadzenie negocjacji oraz rokowań, w szczególności z wierzycielami;
sporządzanie pozwów, apelacji i zażaleń w postępowaniach sądowych;
ochrona przed windykacją wierzytelności, w tym sporządzanie skarg na czynności komornika, pozwów o pozbawienie tytułów wykonawczych wykonalności, pozwów w sprawach o zwolnienie zajętego przedmiotu od egzekucji, reprezentacja dłużnika w postępowaniu o wyjawienie majątku dłużnika i w postępowaniu egzekucyjnym;
reprezentacja dłużników i wierzycieli w sprawach z tzw. skargi pauliańskiej;
reprezentacja „frankowiczów” w sporach z bankami;
ustalanie i sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości, prowadzenie postępowań wieczystoksięgowych;
reprezentacja poszkodowanych w sprawach związanych ze szkodami komunikacyjnymi;
sprawy spadkowe oraz tzw. działówki (o podział majątku wspólnego małżonków po rozwodzie, o dział spadku, o zniesienie współwłasności).